Eylül 10, 2010

bir kaplumbağa gelmiş bayramın birinci günü kutlu olsun demiş.



evet. dedi. bayramın birinci gününü yine erken vakitte sızarak geçirdik. öğrenci bütçemi aşıp şeker aldım kilosu 19.95tl olanından çeyrek kilo(cuk) fakat moneycard'ınız varsa 13.95tl oluyo o fiyat ki sırf o yüzden moneycard aldım, hem napayım üç aydır hergün soruyolardı zaten "moneycard?yok muydu?almak ister misiniz?"bilmem ne.ama bir tane velet gelmedi şeker almaya. eh be çocuklar. ama ben başıma gelecekleri bildiğim için en güzelinden aldım şekerlerin, sevdiklerimden, şimdi sıkılmadan yiyorum. en azından azalarak artan bi sıkılma durumu ama olsun napim.

bayramın birinci günü filmi "gemide" oldu. ikinci ve üçüncü günlerde hangi filmler var bilemiyorum ama birkaç tanesini belirledim gibi. hepberaber izleyeceğiz zaten. eskiden ne güzeldi ya öyle şeyler vardı hep dimi. bayramdır yılbaşıdır hep özlenilen filmleri gösterirlerdi. bir keresinde hiç unutmuyorum. ufağız tabi. ananemlere gittik.yılbaşıydı sanırım. nasıl gittik hatırlamıyorum yani akşam üzeriydi onu hatırlıyorum.vardık, ev kocaman geliyo tabi o zaman bize. alışmışız kutu kadar yere, babanemde kalıyoduk sanırım o zamanlar tam hatırlamıyorum. neyse. tam show tv'de kemal sunalın bi filmi başlayacaktı elektrikler kesildi. ne üzülmüştüm o zaman ya ben. ondan sonra hepberaber mum ışığında portakal yedik.

ilk gün etkinliğimizde ise bisikletle iskele turu vardı. gelinkayaya kadar gidilip gelinmesini kapsayan bu tur çok çabuk bitti tabi. yine herzamanki, kazıdayken de arasıra iş çıkışı gidip bi bira içtiğim parka gittim. karşımda beş ada. denizfeneri yeşil yanıp sönüyo. bayramdan dolayı biraz daha hareketli tabi ışıklar yanıyo. babam soruyodu her aradığında içtin mi uşağum biranı diye. içtim baba. iyi geldi yalnız yalnız.

bir de pazenden birşeyler yaptım ama onu söyleyemem. dikiş nakış işleri.görmek isteyen gelir görür. güzel oldu.

bayramın ikinci günüde görüşürüz, hatta şu an dünü anlatmayı bırakıp bugünü yaşamam gerek. bugünki top bir listemizin ilk ve tek sırasında kesmeşeker var. tek kişiyim ben hala.dinliyoruz.