Eylül 12, 2010

bir kaplumbağa gelmiş bayramın üçüncü günü de kutlu olsun demiş.






evet dedi.ama sesi sıkılgan geliyodu. ben duydum.

bayramın üçüncü ve son gününü de bitirdik hepberaber. çoğunuz uyuyosunuz şuan. yarın da referandum var hadi bakalım hayırlısı. ben karışmıyorum yine bu işlere hayırlısı dememden önyargı olmasın aman.. kızanlarınız var tabi ki şuan ulan biz de uğraşmazsak kullanmazsak kim yapacak diye. haklısınız evet ama bana o inancımıı kaybettirdiniz. hepiniz. şimdi nolur demeyin öyle, bozuşmayalım.

bugün yemek yaparken annem aradı. aldım kısık ateşe yemekleri hemen. tam son gelişmeleri değerlendirip tartışırken bir anda dur kız dur yemeğim yandı ocakta hadi sonra ararım ben seni, mujcks. dedim ve kapadım telefonu. dahası mutfağa doğru koştum. olan bizim güzide tencereye oldu. eh be anne. hep zamansız ara zaten, tüm annelerin geninde var mıdır acaba? birileri de bunu araştırsa ya?

bugün sıkıldığımdan artık iki tane bayram şekeri yedim. bi tane de gürcan yedi. üçü daha gitti. bu arada misafirim vardı bugün evet. gürcan işe gitmeden bi uğradı oturduk konuştuk az. iyi geldi.

bari sultan makamı'nı kaldığım yerden bitireyim de öyle uyuyayım. ne güzel diziler vardı be o zamanlar. şimdi olsa izlerim tv ama açmaya bile gerek yok sanki hı? bi düşünseniz ya eski dizileri, filmleri. mutlu oluyo insan.

bugünü pek muhterem 2econd Class Citizen ile bitirelim. biraz da düşünelim.
dinliyoruz.
günaydın.